Тема. Складові комп’ютера: системний блок, пристрої введення
(мишка, клавіатура).
Мета: ввести поняття
комп’ютера та його основних частин; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення;
формувати вміння робити висновки; навчити користуватися мишею (засвоїти основну
дію миші – клацання); познайомитися з клавіатурою (клавішами введення даних).
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Обладнання
та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, навчально-розвивальна програма
«Мир информатики. Первый год обучения»
(«Мышь. Пиктограммы»).
Хід уроку
І. Організаційний момент (1 хв)
ІІ. Перевірка засвоєння матеріалу (5 хв). У ваших зошитах є питання і варіанти відповідей. Виберіть
ті варіанти відповідей, які є правильними.
1. Тривалість
безперервної роботи учня 2-го класу за комп’ютером не має перевищувати:
45 хв;
1 год;
15 хв;
30 хв.
2. На якій
відстані від очей користувача має знаходитися екран монітора?
1 м;
40-50 см;
60-70 см;
30-40 см.
40-50 см;
60-70 см;
30-40 см.
3. Чого не
можна робити з екраном комп’ютера?
дивитися на нього;
змінювати його розміри;
змінювати його вигляд;
торкатися до нього руками.
змінювати його розміри;
змінювати його вигляд;
торкатися до нього руками.
4. У якому
одязі не можна працювати за комп’ютером?
у червоному
у парадному
у робочому
у вогкому.
у парадному
у робочому
у вогкому.
5. Куди не
можна класти сторонні предмети у комп’ютерному класі?
на стіл;
у портфель;
на пристрої комп’ютера;
на підвіконня.
у портфель;
на пристрої комп’ютера;
на підвіконня.
6. У разі
виникнення несправності у комп’ютері слід:
негайно її виправити;
продовжувати працювати;
повідомити вчителя про несправність;
вимкнути ПК.
продовжувати працювати;
повідомити вчителя про несправність;
вимкнути ПК.
7. Чого не
можна робити з тильною стороною дисплея?
дивитися на неї;
торкатися до неї руками;
спрямовувати її до стіни;
читати на ній написи.
торкатися до неї руками;
спрямовувати її до стіни;
читати на ній написи.
ІІІ. Логічна розминка (5 хв)
Завдання в зошиті.
ІV. Вивчення нового матеріалу (10 хв)
З давніх часів люди
прагнули полегшити свою працю. Вони придумували різні механізми і прилади. Для
полегшення розумової праці людина створила комп’ютер.
У наш час комп’ютер
використовують для зберігання, обробляння, швидкого пошуку й обміну
інформацією. Ви бачите його вдома, у школі, лікарні, магазині. Існують
найрізноманітніші комп’ютери. Одні – величезні і займають цілі зали, інші такі
малі, що вміщуються на долоні. Найбільш поширеними є персональні комп’ютери.
Таким комп’ютером здебільшого користується одна людина, тобто він знаходиться в
персональному користуванні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий