суббота, 15 сентября 2012 г.

Конспект уроку з інформатики.
2 клас, 4 урок


Тема. Складові комп’ютера: системний блок, пристрої введення (мишка, клавіатура).
Мета: ввести поняття комп’ютера та його основних частин; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; формувати вміння робити висновки; навчити користуватися мишею (засвоїти основну дію миші – клацання); познайомитися з клавіатурою (клавішами введення даних).
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, навчально-розвивальна програма «Мир информатики. Первый год обучения» («Мышь. Пиктограммы»).
Хід уроку
І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ. Перевірка засвоєння матеріалу (5 хв). У ваших зошитах є питання і варіанти відповідей. Виберіть ті варіанти відповідей, які є правильними.
1.  Тривалість безперервної роботи учня 2-го класу за комп’ютером не має перевищувати:
45 хв;
1 год;
15 хв;
30 хв.
2.  На якій відстані від очей користувача має знаходитися екран монітора?
1 м;
40-50 см;
60-70 см;
30-40 см.
3.  Чого не можна робити з екраном комп’ютера?
дивитися на нього;
змінювати його розміри;
змінювати його вигляд;
торкатися до нього руками.
4.  У якому одязі не можна працювати за комп’ютером?                               
у червоному
у парадному
у робочому
у вогкому.
5.  Куди не можна класти сторонні предмети у комп’ютерному класі?
                               на стіл;
                               у портфель;
                               на пристрої комп’ютера;
                               на підвіконня.


6.  У разі виникнення несправності у комп’ютері слід:                                 
негайно її виправити;
продовжувати працювати;
повідомити вчителя про несправність;
вимкнути ПК.
7.  Чого не можна робити з тильною стороною дисплея?                              
дивитися на неї;
торкатися до неї руками;
спрямовувати її до стіни;
читати на ній написи.

ІІІ. Логічна розминка (5 хв)
Завдання в зошиті.

ІV. Вивчення нового матеріалу (10 хв)
З давніх часів люди прагнули полегшити свою працю. Вони придумували різні механізми і прилади. Для полегшення розумової праці людина створила комп’ютер.
У наш час комп’ютер використовують для зберігання, обробляння, швидкого пошуку й обміну інформацією. Ви бачите його вдома, у школі, лікарні, магазині. Існують найрізноманітніші комп’ютери. Одні – величезні і займають цілі зали, інші такі малі, що вміщуються на долоні. Найбільш поширеними є персональні комп’ютери. Таким комп’ютером здебільшого користується одна людина, тобто він знаходиться в персональному користуванні.
Погляньте, навколо... (Будь ласка, качайте повну версію конспекту в PDF.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий