суббота, 15 сентября 2012 г.

Конспект уроку з інформатики.
2 клас, 14 урок


Тема. Інформація, інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
Мета: згадати функції органів чуття людини;  ознайомити учнів з поняттям інформації, враховуючи різні його значення, розповісти про різновиди інформації, сформувати поняття про інформаційні процеси; дослідити способи здійснення інформаційних процесів; вчити аналізувати та робити висновки; привчати давати чіткі, повні відповіді на запитання; працювати над розвитком акторських здібностей.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, програма «Мир информатики.  Первый год обучения».
Хід уроку
І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ. Логічна розминка (10 хв)
Робота в робочих зошитах.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (12 хв)
Ми живемо у світі інформації. Інформація завжди була неодмінним супутником розвитку людини, її життя й діяльності.
Слово «інформація» більшість людей сприймає інтуїтивно, оскільки це поняття постійно використовують у повсякденному житті. Очевидно, що люди передають один одному інформацію, обробляють її, створюють нову. Інформація – це те, що ми чуємо, бачимо й можемо передавати письмово, усно, графічно тощо.
Людина постійно бере участь у діях, пов’язаних із передаванням інформації. Люди спілкуються між собою, передають один одному прохання, накази, звіти про виконану роботу, публікують книги, наукові статті, рекламні оголошення. Передавання інформації відбувається під час читання книг, перегляду телепередач, телефонної розмови.
Щодня ми одержуємо яку-небудь інформацію. Ми сприймаємо, засвоюємо, переробляємо її. Спілкуючись із друзями, рідними, вчителями, ми також одержуємо й передаємо інформацію. Отже, існують джерела й приймачі інформації.
У передаванні інформації завжди беруть участь дві сторони: той, хто передає інформацію (джерело інформації), і той, хто її одержує (приймач інформації). Інформацію передають через інформаційні канали.
Джерела та приймачі інформації можуть бути істотами (тваринами) і неістотами (персональний комп’ютер), явними (учитель-учень) і непрямими (шум води може вказувати на близькість водоспаду).
Потреба в збереженні інформації виникла ще на зорі існування людства.
За довгу історію людство навчилося запам’ятовувати, зберігати і передавати інформацію. В древності люди використовували для зберігання інформації зарубки, наскельні малюнки. Потім зявилися засоби запису інформації за допомогою букв і цифр – писемність. Тепер все частіше для зберігання інформації використовується комп’ютер.
Для передачі інформації древні люди били в барабани, використовували дим багать, ручних голубів.
Тепер інформація передається ... (Будь ласка, качайте повну версію конспекту в PDF.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий