суббота, 15 сентября 2012 г.

Конспект уроку з інформатики.
2 клас, 15 урок


Тема. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
Мета: повторити поняття «інформація»; розглянути способи передавання повідомлень, пристрої, за допомогою яких передаються повідомлення, збереження повідомлень, вчити аналізувати та робити висновки; привчати давати чіткі, повні відповіді на запитання; працювати над розвитком логічного мислення.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, програма «Мир информатики.  Первый год обучения».

Хід уроку
І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ. Логічна розминка. (10 хв)
Робота в робочих зошитах.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (13 хв)
Інформаційна хвилинка.
А зараз дайте відповіді на запитання:
1.  Орган чуття, що сприймає звукову інформацію. (Вухо)
2.  Орган чуття, що сприймає дотикову інформацію. (Шкіра)
3.  Орган чуття, що сприймає смакову інформацію. (Язик). У якому ще інформаційному процесі може брати участь язик? (Поширення інформації)
4.  Орган чуття, що сприймає інформацію про запах. (Ніс)
5.  Орган чуття, що сприймає інформацію про колір, форму. (Очі)
6.  Язика не має, а казки розповідає. (Книга)
7.  Предмет, за допомогою якого можна отримати тільки звукову інформацію. (Телефон)
8.  У якому ще інформаційному процесі можна використати телефон? (Поширення інформації)
9.   Предмет, за допомогою якого можна не тільки почути, а ще й побачити інформацію. (Телевізор)
10.                 Вона містить інформацію про програму телепередач. (Газета)
11.                 У якому ще інформаційному процесі можна використати газету? (Поширення інформації)
12.                 За допомогою нього можна отримати інформацію поштою. (Лист)
13.                  Пристрій, який виконує обчислення. (Калькулятор)
14.                 Електронна машина, яка допомагає людині обробляти велику кількість інформації різного типу. (Компютер).
15.                 У яких інформаційних процесах комп’ютер також бере участь? (У всіх)
16.                 Чи може людина обробляти інформацію самостійно, без допомоги пристроїв? (Може, за допомогою мозку)
17.                  Який ще інформаційний процес людина здійснює за допомогою мозку? (Зберігає інформацію)

Інформація передається за допомогою повідомлень. Повідомлення бувають усними, письмовими, у вигляді малюнків, жестів, спеціальних знаків (азбука Морзе, світлові сигнали і прапорці) та багато іншого.
За допомогою повідомлень здійснюється обмін інформацією між людьми, між людьми і машинами, обмін сигналами у тваринному і рослинному світі тощо.
Повідомлення можна фіксувати у вигляді малюнка або тексту на скелі, папірусі, пергаменті. Зі стародавніх часів людське суспільство вдосконалювало способи «виробництва» інформації і методи доставки її до користувача. Значення своєчасного одержання інформації було настільки великим, що створювались найрізноманітніші споруди для передачі різних повідомлень. Стародавні греки передавали важливі відомості за допомогою дзеркал. Про напад ворога козаки попереджали, запалюючи діжки із смолою на вежах. У часи Наполеона в Європі і Росії існувала система передачі повідомлень за допомогою ланцюгів семафорів, які з’єднували столиці великих держав.
З виникненням писемності повідомлення стали передавати у вигляді рукописних і друкованих текстів: газет, журналів, книг. Пізніше виникли телеграф, і телефон... (Будь ласка, качайте повну версію конспекту в PDF.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий