суббота, 15 сентября 2012 г.

Конспект уроку з інформатики.
2 клас, 13 урок


Урок 13
Тема. Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень.
Мета: дати поняття повідомлення, ознайомити учнів з методами передавання та використання повідомлень, навчити самостійно виконувати завдання на розвиток уваги, розвивати увагу та образне мислення, поступово ознайомлювати з клавіатурою комп’ютера.
Тип уроку: засвоєння та закріплення нових знань, умінь, навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, програма «Мир информатики.  Первый год обучения», картки з завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ. Повторення правил техніки безпеки (2 хв)
Діти, ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Прослухайте і скажіть, чи правильно поводились учні, прийшовши на урок інформатики до комп’ютерного класу.
1.     Неуважний учень дрімав на уроці і не чув пояснень учителя про послідовність виконання завдання. Потім він прокинувся, згадав про роботу і без дозволу вчителя перейшов до іншої парти подивитися, чим займаються однокласники.
Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
2.     Перед  уроком інформатики в учнів 2-го класу була фізкультура. Діти принесли з собою на урок інформатики спортивну форму і лижі.
Які правила техніки безпеки вони порушили?

ІІІ. Логічна розминка (10 хв)
1.     Усна лічба
Три сестри й три брати
З праці йдуть до хати.
Їх сестриця сьома
Зустрічає вдома.
Кличе до світлиці
Їсти паляниці.
(Відповідь: 7, дні тижня).
·        Деяке число більше від трьох на одиницю. Яке це число?
·        На скільки потрібно збільшити число 6, щоб дістати 8?



2.     Розглядаючи малюнок і підписи до нього, учень зіставляє зображення і вибирає тільки ті слова із запропонованих трьох груп, які правильні, мотивуючи свій вибір і міркуючи, використовуючи слова:
«До цього малюнка підходить цей напис, тому що…»
«Слова … не підходять, тому що…»















ІV. Пояснення нового матеріалу (7 хв)
Кожен день ми дізнаємося про щось нове, отримуємо інформацію. Без інформації людина не змогла б жити. Інформація – це повідомлення про оточуючий нас світ. Вона дозволяє знаходити їжу, переміщатися, уникати небезпек, спасатися від холоду або спеки. Знання, які ви отримуєте на уроках, оповідання, які ви читаєте у книгах, пригоди, які ви дивитеся по телевізору – все це також інформація.
Дивлячись у вікно на листя, що опадає, ми отримуємо інформацію. Наприклад, ми точно можемо сказати, яка пора року у нас за вікном. Коли ми читаємо книгу, ми отримуємо інформацію. Коли ми слухаємо улюблені казки і пісні, ми також отримуємо інформацію. Під час бесід з друзями ви дізнаєтеся про щось нове. Отже, інформація – це повідомлення про оточуючий нас світ.
Інформацію із оточуючого світу людина отримує за допомогою органів відчуття через п’ять каналів сприйняття інформації: зору, слуху, дотику, нюху і смаку.
Найбільше ми отримуємо інформації за допомогою ... (Будь ласка, качайте повну версію конспекту в PDF.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий