суббота, 15 сентября 2012 г.

Конспект уроку з інформатики.
2 клас, 1 урок


Урок 1
Тема. Сучасні комп’ютери та їх застосування.
Мета: дати уявлення про предмет вивчення; сформувати уявлення про класифікацію ЕОМ; ознайомити учнів з різними видами компютерів; розглянути приклади використання сучасних комп’ютерів в різних сферах діяльності людини; виконання вправ на розвиток уваги, логічного та критичного мислення. 
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, програма «Скарбничка», «Демонстрація».
Хід уроку
І. Організаційний момент (3 хв)
Пролунав дзвоник!
Покликав на урок!
Будемо ми міркувати,
Один одному допомагати.
Привітання, перевірка присутніх.
Сьогодні ми починаємо вивчати інформатику – новий предмет, на який нетерпляче чекають усі школярі. Ви, звичайно, знаєте, що на уроках інформатики вчаться працювати з комп’ютером. Це дійсно так, але насправді інформатика здатна дати набагато більше. «Інформатика» - це складна, але дуже цікава дисципліна. Сподіваюся, ви порозумієтеся з нею. Адже тому, хто з нею подружиться, інформатика розкриє дивні можливості.
Вивчаючи інформатику, ви дізнаєтеся, звідки береться інформація, якою вона буває, як люди отримують її, засвоюють і зберігають. Ви зрозумієте, як техніка допомагає людям обробляти інформацію. І, звичайно, ви навчитеся працювати з комп’ютером.
Інформатика допоможе розвити уважність і зосередженість. Ви дізнаєтеся, як виникають помилки, як їм запобігати та знаходити, але найголовніше ми скажемо наприкінці: «Інформатика навчить вас вчитися!»
Вітаю вас із початком навчального року, з новим цікавим предметом.
Учитель розповідає, як відбуватимуся уроки, скільки зошитів потрібно мати учням, пояснює, які теми учні вивчатимуть протягом року, щоб вони приблизно зрозуміли, чим займатимуся на уроках інформатики. Закріплення робочих місць за учнями.
Пояснення ходу уроку. Постановка цілей і завдань для учнів.

ІІ. Логічна розминка (10 хв)
Виконання завдань у робочому зошиті.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (10 хв)
У всі часи людям потрібно було рахувати. У доісторичному минулому вони рахували на пальцях або робили насічки на кістках. Приблизно 4000 років назад вже придумали числа і правила обчислення, які дозволяли рахувати гроші під час торгівлі, обчислювати час сходу і заходу сонця, проводити інші обчислення. У наші дні складні обчислювальні задачі та багато інших задач, не пов’язані з числами, розв’язують за допомогою «електронного мозку», який називається комп’ютером.
Насправді комп’ютер – це не мозок, а просто ще один інструмент, ще один пристрій, придуманий для того, щоб полегшити нашу працю. Усі чудеса, які може виконувати комп’ютер, придумані для нього людьми. І все ж таки ні одна машина у історії не змінила так сильно наш світ.
Компютер – це машина. Машини бувають: механічні, електричні і електронні.
До механічних машин відносяться вантажівка, підйомний кран, екскаватор, бульдозер. Праска, фен, електричний чайник, настільна лампа – це електричні машини... (Будь ласка, качайте повну версію конспекту в PDF.)

2 комментария:

  1. А где же полная версия? Файлов нет... :(

    ОтветитьУдалить
  2. Под конспектом написано: "Будь ласка, качайте..." Всё скачивается.

    ОтветитьУдалить